מספר עורכי הדין במדינתינו חצה בשנים האחרונות את השישים אלף, מה שהופך את שוק עריכת הדין לאחד השווקים התחרותיים ביותר במדינת ישראל.
בין אם אתם עורכי דין פרילנסרים או בעלי משרד, בין אם הנכם ותיקים בתחום או צעירים, הדרך להתבלט מבחינה שיווקית היא כמובן באינטרנט.
בניגוד למה שנוטים בדרך כלל לחשוב, לא צריך לקרוע את הארנק כדי להשיג את היתרון היחסי הזה ברשת. כל מה שצריך הוא להבין את הצרכים שלכם כעורכי דין ולהשאר ממוקדים כל הדרך לאתר המשפטי המושלם עבורכם.

שלבים מרכזיים בדרך לבניית אתר עורכי דין אדיאלי

בחירת בונה אתרים שדובר בשפה שלכם
ראשית כל, בחרו איש מקצוע שמרגיש לכם מקצועי ואמין. בין אם אתם מכירים אחד כזה מהמלצות או שאתם בוחרים אותו דרך חיפוש באינטרנט, כדאי להסתכל בתיק העבודות שלו. כדאי גם לבדוק כמה שעות הוא כבר הקדיש לבניית אתרים לעורכי דין בפרט ולבעלי מקצוע בכלל כדי להבין מה רמת הניסיון שלו. אבל הדבר האולי חשוב מכל הוא התקשורת שלכם. דברו עם בונה האתרים. בדקו את רמת ההבנה וההתעניינות שלו, נסו להרגיש עד כמה הוא קשוב לצרכים שלכם ועד כמה מה שהוא מציע לכם הוא ייחודי ולא גנרי. הוא לא צריך להכיר מונחים משפטיים אבל כן צריך לשאוף להבין את הדופק של העסק שלכם.

בחירת תבנית המתאימה לאתר של עורכי דין
אנחנו ממליצים לבנות את האתר במערכת ניהול תוכן בקוד פתוח שמאפשרת קשת רחבה של אפשרויות לבניית ועיצוב האתר שלכם. אנו ממליצים במיוחד על מערכת וורדפרס. לבונה האתרים שלכם היא תאפשר מרווח תמרון רחב ונוח בעת ביצוע עבודתו, ולכם היא תאפשר את היכולת לערוך את כל התכנים באתר ברגע – באותה רמת הפשטות שאתם עורכים תוכן בוורד.
בתחילת העבודה בוורדפרס, תצטרכו לבחור תבנית עיצוב שתקבע איך יראה האתר שלכם. הוורדפרס מציע תבניות מגוונות ומעניינות, חלקן בתשלום וחלקן בחינם. אנו ממליצים לבחור תבנית מקורית ומותאמת בתשלום. היא לא תעלה יותר מדי אבל כן תביא עמה ייחודיות ומקוריות. מערכת הוורדפרס תאפשר לבונה האתרים שלכם להוסיף על גבי התבנית תוספים ופונקציות כאוות נפשכם, אותם תתכננו ביחד בהתאם לצרכים ולנראות אליהם תכוונו.

בחירת דומיין
דומיין, או בערבית: שם מתחם, הנו השם של האתר שלכם אותו אתם מקלידים לפני הסיומת, שנקראת בלעז TLD (top level domain). הTLD הישראלי הוא: .co.il אם פעילותכם היא בגבולות מדינת ישראל בלבד, אנו ממליצים לבחור בסיומת זו. אם אתם פועלים בזירה הבינלאומית, כדאי ללכת על סיומת .com
שם המתחם צריך להיות פשוט וקצר. זכרו שמיתוג מוצלח הוא מיתוג קליט שישאר בפיו של הגולש הרבה אחרי שהוא עזב את אתרכם. כיום ישנה אפשרות לרכוש שמות מתחם בעברית – אנחנו לא ממליצים על כך. שם מתחם באנגלית הוא רציני יותר וגם פופולרי הרבה יותר. אם בית העסק שלכם קרוי "חיים לוי, נוטריון" כדאי ללכת על דומיין פשוט כמו: haimlevylaw.co.il
לא כדאי לסבך את הדומיין עם מקפים או סימנים משום שהגולש עלול לשכוח איפה אלה ממוקמים ופשוט לעבור לאתר אחר שאותו הוא כן הצליח לזכור בראש. כמה שיותר קצר קליט ופשוט.

פורום משפטי
הדבר העיקרי כיום שיוצר את ההבדל בין אתר פונקציונאלי מרובה מבקרים לאתר צחיח שעומד בשטח האינטרנט כמוזיאון ריק שזוכה למבקר שהולך כלעומת שבא הוא ערך מוסף. במקרה שלכם, עורכי הדין והמשפטנים, הדבר נכון כפליים. במציאות שבה מרבית הצרכנים מעדיפים לקרוא ולבדוק לפני ששוכרים בעל מקצוע ו"להגיע לשיעור מוכנים", לכם עורכי הדין יש יתרון. תחום המשפטים הנו תחום שמצד אחד האזרח הפשוט לא מבין בו כמעט כלל ומצד שני נוגע בדרך כלל בתחומי החיים הקריטיים ביותר. המשפחה שלנו, הכסף שלנו, הקריירה שלנו. אם עלה הצורך בעורך דין – כנראה שהסיבה היא משעותית וחשובה. אי לכך, לכם יש את ההזדמנות ליצור ערך מוסף עבור הגולש הממוצע של היום, שמחר בקלות יכול להפוך ללקוח שלכם. פורום בנושא משפטים או בלוג שמתעדכן על בסיס קבוע ובהם אפשרות ליצור דיון ולקבל מידע אודות נושאים שמעניינים את הגולשים, הם בדיוק המקפצה שבאמצעותה אתם תעלו למעלה ואתרים אחרים ישארו במקום.

Scroll to Top