גם ב2014 בוחרים אתר וורדרפס

גם ב2014 בוחרים אתר וורדרפס

גם ב2014 בוחרים אתר וורדרפסבשנת 2007 עבדתי על וורדפרס בפעם הראשונה ומאז התמכרתי. עד היום יש אנשים ששואלים אותי מה עדיף? אולי ג׳ומלה? או וויקס? או דרופל?… לכולם אני תמיד עונה שגם היום וורדפרס היא עדיין המערכת ניהול אתרים מספר אחת ומובילה וזה לא סתם שוורדפרס מובילה את השוק העולמי של בניית אתרים

היא קלה לשימוש

וורדפרס תיתן לך את היכולת לנהל את האתר שלך ביתר קלות עם יכולת לנהל בקלות ויעילות מספר רב מאוד של עמודים במגוון רחב של סוגי תוכן כגון: פרטי חדשות, עמודי תוכן, פוסטים בבלוג, מוצרים בחנות, שאלות תשובות, עמודי טפסים ועוד. בנוסף, הבחירה שלי באתרי וורדפרס מושפעת הרבה מהיכולת של הלקוח לנהל אתר האתר אחרי שאני סיימתי לבנות אותו. כבונה אתרים מאוד חשות לי שאתה כלקוח תוכל לנהל את האתר שלך באופן עצמאי וחופשי; תוכל להוסיף ולנהל עמודים, לנהל את התפריטים באתר, לשנות צבעים של אלמנטים, להוסיף ולהסיר פריטים מהסיידבר ועוד.

וורדפרס היא חופשית, חינמתי ובקוד פתוח

מלבד החופש מכבלים כספיים לנותני שירותים כאלו ואחרים, השימוש בוורדפרס מבטיח יכולת לעשות שינויי קוד באופן עצמאי אשר נותנים לה יתרון על כל תוכנת קוד סגור במיידי על ידי כך שאני כבונה אתרים יכול לפתח כל פיצ׳ר שהייתי מעוניין בו באופן עצמאי ללא תלות בפתחים המקוריים. לא רק זה אלא שכל בונה אתרים אחר יכול לבוא לאתר וורדפרס מוכן (במידה ויש לו גישה) ולהמשיך לעשות שינויים ותוספות. יתרון זה אומר שאתה כלקוח לא מחוייב לעבוד עם החברה שבנתה לך את האתר – זה יתרון עצום במקרים רבים!

יש תמיכה מצויינת

וורדפרס לא רק שהיא חינמית וחופשית – היא גם ממופה היטב מאוד. באינטרנט יש אלפי אנשים שכותבים מדריכים, תוספים והמלצות לוורדפרס. הקודקס של וורדפרס הוא כלי עזר שלא ניתן לזלזל בו עם אלפי עמודים שממפים כל פיסת קוד בתוכנה.

יש עדכונים שוטפים

וורדפרס היא כנראה המערכת המעודכנת לעיתים הקרובות ביותר. ישנן גרסאות חדשות אשר יוצאות כל הזמן ומבטיחות שיפורים באבטחה, שיפורים בביצועים ועוד מקווה שבקרוב תהנו מאתר וורדפרס

 

שיתוף

מאמרים נוספים

Scroll to Top