לרושם הראשוני יש תפקיד מכריע בקבלת ההחלטות שלנו. אתר היוצר רושם לא נכון או אפילו מרתיע את הגולשים, יאבד הרבה מאוד מהאפקטיביות שלו. תחום עיצוב האתרים ואתרי וורדפרס בפרט, שם דגש על השניות הראשונות בהן הגולש נחשף לאתר ולאחר מכן המשך הגלישה בו. עיצוב אתרי וורדפרס בצורה מקצועית מבטיח אתר אסתטי ומאוזן שגם יביא תוצאות.

עיצוב אתרי וורדפרס

אהבה ממבט ראשון

עיצוב האתר מהווה את כרטיס הביקור שלו והוא זה שיוצר את הרושם הראשוני על הגולש. הסתכלות ראשונית על דף הבית נותנת לגולש מידע רב המשפיע על ההחלטה האם להמשיך ולגלוש באתר. הכלים הרבים והגמישות של מערכת וורדפרס לעיצוב האתר, הם אחת מהסיבות שהמערכת הפכה לכה נפוצה. עיצוב אתרי וורדפרס עושה שימוש בארגז כלים עשיר במיוחד תודות לפיתוחים ולתוספים המתעדכנים ללא הפסקה. עיצוב נכון ומדויק יוצר אצל הגולש תחושה של "אהבה ממבט ראשון", דבר שיגרום לו לשהות זמן רב יותר באתר ואף לחזור אליו בעתיד.

עיצוב דינאמי

עיצוב אתרי וורדפרס מבטיח דינמיות רבה בגלל הגישה החופשית לתוספים ואף לקוד האתר. המערכת מבוססת על שליטה מלאה בצבעים ובאפשרויות עיצוב רבות, מה שבסופו של דבר מביא להתאמה מלאה למטרות האתר ולשפת העיצוב הייחודית שלו. כמו כן, במרבית התבניות ועם ידע בסיסי במערכת, ניתן לשנות צבע או צורה בלחיצת כפתור או בשינוי של קוד פשוט.

יפה יותר, נכון יותר, מדויק יותר

כל אתר שואף להיות בעל עיצוב ייחודי, לבלוט על פני המתחרים ולשקף בצורה אידיאלית את הרעיון שמאחורי האתר. שפת עיצוב האתר, ממש כמו התוכן, צריכה לנהל דיאלוג עם קהל היעד כך שהגולשים והלקוחות יזהו מיד כי אתר זה הוא רלוונטי ובו יוכלו למצוא את מבוקשם. האמת היא שעיצוב אתר באופן מדויק אינו כה פשוט לביצוע. דווקא במערכת וורדפרס המציבה לרשות המשתמשים שפע אינסופי של כלים לעיצוב, חשוב לדעת לבחור את הכלים המתאימים וליצור את הצירוף המתאים והנכון ביותר. מעצב אתרי וורדפרס מנוסה יודע לעשות שימוש בכלים הנכונים ולא ליצור עומס של צבעים וצורות.

צרו קשר לעיצוב אתרי וורדפרס

[contact-form-7 id="228" title="end_of_page"]

Scroll to Top