מה זה חוויית משתמש UX?

חוויית משתמש היא איכות החוויה הנוצרת אצל אדם עקב השימוש עם עיצוב מסויים החל מספל תה לאתר אינטרנט ועד לשדה תעופה. במקרה של אתרים וממשקים טכנולוגיים בדרך כלל מדובר על התוצאה של אינטגרציה מתוכננת עם עיצוב תוכנה, אפליקצייה ואפילו כל העסק. בעולם האינטרנט פעמים חוויית המשתמש מוכבת ממספר גורמים כגון – שימושיות ועיצוב ממשק משתמש.  

 במה מתרכזים בעיצוב חוויית משתמש?

1. מי הם המשתמשים?

מה הצרכים שלהם מהאתר או האפליקצייה? אנו שואפים לגלות כמה שיותר אודות האנשים להם אנו מספקים את השירות ולפי כך לתכנן את החוויית משתמש שתהלום את אותם צרכים ורצונות.

2. עיצוב חוויית משתמש מנצחת

מעל הכל אנו מעוניינים שהחוויית משתמש תהיה כזאת שמושכת את האנשים לאמץ את המוצר אל תוך חייהם היום יומיים. על מנת להשיג זאת אנו דואגים שהחוויה תהיה כזאת שמביאה תוצאות. העיצוב לא חייב להיות משהו נוצץ במיוחד (למרות שאין מניעה) אלא כזה שמניע את המשתמשים בו להשתמש אפילו יותר

3. כל שניה חשובה

אין דבר שהוא חשוב יותר מהזמן של המשתמשים. לכן אנו דואגים ליצר ממשק משתמש שמקצר זמנים ומקל על המשתמשים להגיע לתוצאות הרצויות בזמן הקצר ביותר.

4. הפשטות היא גורם מפתח

הפשטות היא דלק במנועים של חוויית משתמש איכותית. הקלות והנוחות של השימוש יחד עם מהירות ואסתטיקה מושכת הופכים את החוויה של המשתמש ממשהו שהוא לא יכול לחכות לסיים אותו לעניין מושך שהמשתמש רוצה להישאר בו לזמן רב יותר ולחזור אליו לעיתים תכופות יותר. העיצוב שלנו הוא כזה שרק מה שהכרחי מוצג. גם באפליקציות גדולות ובעלות מורכבות נשאף להציג ממשק פשוט ונוח מבלי להוריד לרגע מעוצמתו.

leeba-mockup2

5. להנגיש למתחילים ולמשוך מומחים

עיצוה חוויית משתמש לא אומרת שצריך להנמיך סטנדרטים למכנה המשותף הנמוך ביותר. העיצובים הטובים ביותר הם כאלו שנראים פשוטים למשתמש המתחיל אך מציגים עומק ועוצמה מתחת לפני השטח לאלו שמחפשים את אותם דברים. מוצר בעל חוויית משתמש טובה מזמין גולשים מתחילים לקפוץ אל תוך המים ולהתחיל להיות משתמשים מהרגע הראשון. 

6. להעיז לחדש

האלמנט של חדשנות ודימיון הוא מה שמבליט את המוצר ללקוחות. היכולת לחלום ולחדש היא חלק בלתי נפרד מעיצוב חווית משתמש איכותית. הרעיון הוא לא להציע את מה שהמתחרים כבר מציעים אלא להיות מוביל בתחום.

7. לחשוב על היום ועל מחר

העולם מתקדם בקצב חסר תקדים. במיוחד אם מדובר בעיצוב חוויית משתמש לאתר אינטרנט או לאפליקציית סלולר חייבים להתכונן למה שהעתיד יביא איתו. אנחנו עושים את החשיבה הזאת יחד איתך הלקוח ומביאים לך חוויית משתמש שתתאים גם היום וגם בעתיד.

אם אתם קוראים את הכותרת הזו כנראה שזה עובד – צרו איתנו קשר וננביא גם לכם תוצאות!

[contact-form-7 id="228" title="end_of_page"]

Scroll to Top