בניית אתר לסוכני נדלן

כיום ישנה חשיבות עליונה להקמת אתר לעסק שלך ללא שום קשר לסוג העסק שאתה מנהל. אך ישנם תחומים שהחשיבות היא גבוהה אפילו יותר. למשל, אצלכם, סוכני וסוכנויות הנדל"ן. מדוע?
כאשר יפית מחדרה מעוניינת לקנות סוודר למשל, ישנה סבירות וגבוהה שהיא תחפש את הדגם המסויים שהיא מחפשת ברשת. יתכן גם שהיא פשוט תגש לקניון או מרכז הקניות הקרוב לביתה. הלקוחה הזאת כבר קנתה בגדים בעבר, היא יודעת בדיוק לאן ללכת כשהיא מחפשת פריט כזה או אחר. היא לא תסתבך בחוץ. לעומת זאת, כמה מאיתנו שניגשים לקנות דירה כבר קנו דירה בעבר? כמה מאיתנו משכירים או קונים באותה תדירות שאנחנו רוכשים בגד מברשת שיניים או וילון? כנראה שעבור רובינו, חיפוש נדל"ן הנו חווייה שקורית אחת לכמה שנים, אם לא כמה פעמים ספורות במהלך החיים.

אז בואו נמשיך עם יפית שלנו. יפית באמצע שנות השלושים לחייה, נשואה למוטי, הורים לשניים. יפית ומוטי הצליחו לצבור את הממון הדרוש לצורך לקיחת משכנתא וכעת הם מתחילים לחפש דירה. רגלם של יפית או מוטי מעולם לא דרכה בסוכנות נדל"ן. אין להם מושג לאן ללכת והיכן להתעניין אבל הם מכירים חבר אחד טוב ממש שעוזר להם תמיד למצוא את מה שהם מחפשים – גוגל.
יפית ומוטי נכנסים לגוגל ורושמים: "רכישת דירה עד מיליון ש"ח בגבעת אולגה". מי יהיו סוכני הנדל"ן שמשובצים מעלה מעלה בעמוד החיפוש הראשון של גוגל? באיזה מהאתרים יהיה ליפית ומוטי נעים לשהות? ובכן, בואו ננסה להבין ביחד מה הוא אתר נדל"ן מוצלח.

מטרות מרכזיות של אתר של סוכני נדל"ן

כדי להקים אתר יעיל ותכליתי, חשוב להבין מה המטרות שלנו ומה אנו באים להשיג.

  • להחזיק מאגר של לקוחות נאמנים ומרוצים ולתקשר איתם ביעילות מירבית.
  • להעלאות את כמות הלקוחות ולשמור על תחלופה שוטפת בריאה ונכונה של לקוחות.
  • להציג את מאגר הנכסים שלנו באופן הכי ברור, ייצוגי, מרשים, ונגיש מבחינה טכנולוגית.

פרמטרים חשובים בבניית אתר לסוכני נדל"ן

משהבנו לאן אנו הולכים, בוא נבין אילו כלים יציבו אותנו על דרך המלך.
הנה מספר דגשים שכדאי לתת עליהם את הדעת כשבונים אתר מנצח לסוכן או סוכנות נדל"ן:

  • מנוע חיפוש מקצועי – האמצעי שאיתו הלקוחות שלכם יסננו ויבחרו את פיסת הנדל"ן המתאימה בדיוק להם – הוא מנוע החיפוש. מחד, אתם רוצים שמנוע החיפוש באתרכם יהייה מתקדם ובעל אפשרויות סינון רבות ומגוונות. מאידך, אתם לא רוצים שהמשתמש הפשוט יסתבך יותר מדי ולכן חשוב לשמור על ממשק ידידותי שפונה למכנה המשותף הרחב ביותר.
  • אחסון חזק – כמות התוכן באתרים של סוכני נדל"ן יכולה להיות אדירה לפעמים. רשימות על גבי רשימות של דירות בתים ונכסים נוספים, כל אחד עם המידע הרלוונטי לגביו. בהעדר ניהול תוכן נכון ושרת חזק מספיק שיאחסן את כל מסת התוכן הזה, הגלישה באתר יכולה להפוך לחווייה מסורבלת מייגעת ולא נוחה. חשוב מאד שהחיפוש במנוע החיפוש והאוריינטציה באתר יהיו מהירים, אחרת הלקוח יאבד סבלנות מהר מאד ופשוט יעבור לאתר הבא.
  • התממשקות לרשתות חברתיות – האתר שלכם הוא הלב של העסק שלכם ברשת, אבל אתר לבדו אינו מספיק. כיום כל עסק שרוצה להשאר מעודכן ו"לשמור על הדופק" – מחזיק בעמוד פייסבוק שמתעדכן בתכיפות. גם טוויטר ולינקדאין הן רשתות חברתיות שחשוב להראות בהן נוכחות אם חשוב לכם לשמור על רושם אינטרנטי שלם ומעודכן.

שירותים נוספים

שיעורים פרטיים בוורדפרס ואלמנטור

החומר לשיעור הפרטי בוורדפרס נקבע לפי הצרכים האישיים שלך על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר עבורך.

אתר לעסק

אתר מקצועי לעסק שלך שיביא לך את התוצאות שאתה מחפש

איפיון אפליקציות

האפיון מחדד עבור היזמים והמפתחים את המטרות והיעדים המרכזיים של האפליקציה
Scroll to Top